Wednesday, February 27, 2019

Bayi disuntik cecair peluntur dan sabun.


TURKI- Sejak anak perempuannya berusia sebulan, ibu durjana ini sudah mula mendera bayi yang tidak berdosa itu.

Wanita yang dikenali sebagai Elif K mengaku bersalah atas perbuatan kejamnya itu di balai polis ketika menyerah diri kerana kesalahanya itu.

Menurut ibu yang tidak berhati perut itu, dia tidak mampu mampu menyanyagi anak kandungnya sendiri. Dengan itu dia mendera anak perempuannya sejak usia sebulan bayi itu.

Setiap kali sakit akibat didera Elif K akan membawa anaknya ke hospital untuk dirawat. Ketika di hospital doktor gagal mengenal pasti punca dan penyakit bayi malang itu pada awalnya.

Namun setelah menyiasat dengan lebih terperinci, pihak hospital khuatir bayi itu sakit akibat didera. Pihak hospital kemudiannya menghubungi polis untuk siasatan lanjut. Berikutan laporan itu, Elif K ditahan polis untuk siasatan namun dilepaskan kerana Elif K berjaya meyakinkan polis yang dia tidak bersalah.

Semakin hari simptom pada bayi yang malang ini semakin teruk dan tidak menunjukan perubahan yang postif. Pihak hospital pula semakin yakin bahawa bayi itu didera. Ini kerana selain darah yang keluar dari telinga, hidung dan pusat bayi terdapat juga kesan luka, lebam dan keretakan pada tengkorak bayi itu.

Pihak hospital akhirnya mengambil keputusan untuk memberi pengawasan sepenuhnya dari pihak hospital dan menghalang pelawat untuk melawat bayi tersebut termasuk ibu kandungnya.
Setelah tindakan itu diambil, pihak hospital mendapati simptom pada bayi itu semakin berkurangan dan semakin pulih.

Elif K sangat tertekan kerana tidak dibenarkan berjumpa dengan bayinya. Dia mengambil keputusan untuk menyerah diri kepada pihak polis. Ketika di soal siasat kali kedua Elif K mengaku dia mendera anaknya dengan menyuntik cecair peluntur dan sabun ke dalam telinga, hidung dan pusat bayi sejak bayinya berusia sebulan. Bayi itu berusia 18 bulan ketika doktor mula menghalang Elif K melawat anaknya. Dia juga mengaku turut menyuntik bayinya dengan cecair peluntur dan sabun ketika berada dalam wad hospital.
Elif K ketika di tahan dan dipenjara


Elif K kini berada dalam tahanan polis untuk dibicarakan. Manakala bayinya yang bernama Eilyn Miray semakin pulih dibawah jagaan ayahnya.

Sumber:https://allthatsinteresting.com/turkish-bleach-baby

Like dan follow facebook page kami
https://www.facebook.com/kolopia/

No comments:

Post a Comment